Taula rodona "Ruta de la Guerra Freda a la Costa Brava. Ràdio Liberty i Base Loran, un patrimoni europeu a preservar i potenciar"
Dj, 09 de juny a Aula A a les 19:00 h.

A la Costa Brava encara tenim un tresor per compartir, exponent de la importància estratègica del nostre territori, ara PNMMBT, indispensable per explicar la història del S. XX, amb l'aval de la Comissió europea. Hi participaran: Pau Bosch, Maria Lloveras, Eva Sans, Toni Strubell i Sergi Nuss.

Ho organitza: Cercle Català d'Història, Gent del Ter i Salvem la Platja de Pals

Hi col·labora: SOS Costa Brava