Taula rodona "Ampliació de l'aeroport Girona-Costa Brava; No gràcies!"
Dll, 23 de maig a Aula Magna a les 18:00 h.

Davant el Pla Director per l'ampliació de l'aeroport de Girona Costa Brava, persones i col·lectius de diferent naturalesa es mostren inquietes pels efectes que això suposa per la salut de les persones i l'entorn en un context d'emergència climàtica. L'acte es proposa fer ressò dels riscos que aquest Pla Director implica de la mà de diferents estudiosos, experts i acadèmics.

Hi participaran: Iolanda Fresnillo (Eurodad), Sara Mingorria (UdG) i Jordi Solé (CREAF) i serà presentat per Maria Borràs (UdG).

Ho organitza: ZEROPORT, ANG, XR Girona, SOS Costa Brava, i Càtedra Unesco de Desenvolupament Humà Sostenible de la Universitat de Girona