Estiu&Jazz - Lucas Martínez Project
Dg, 03 de juliol a Auditori Viader a les 19:00 h.

Lucas Martínez (saxo i composicions), Roger Santacana (piano), Giuseppe Campisi (contrabaix) i Lluís Naval (bateria)

Traces of Memory (Seed Music, 2022) és el quart disc del saxofonista i compositor Lucas Martínez. Per ell, aquest àlbum és «la manera de protegir» les seves emocions més preuades «de l’amnèsia que crea el pas del temps». I el descriu de la manera següent: «Un catàleg de melodies que, en sentir-les i tocar-les, em transporta als    moments en què les vaig compondre, a allò que he viscut i allò que he sentit. De la mateixa manera que revisitar un àlbum de fotos propicia el record, Traces of Memory és el meu propi àlbum sonor de vivències i experiències».

El projecte es va iniciar el 2016 a la ciutat d’Amsterdam, on els quatre membres del grup es van conèixer mentre estudiaven un màster al Conservatorium van Amsterdam. Durant aquests tres anys, el projecte ha desenvolupat un so personal que reflecteix les arrels de cadascun dels components del grup. La música, principalment formada per composicions originals, és un lloc de trobada entre complexitat, lirisme, llibertat i interacció. El grup ha estat premiat amb el premi Incentive a les semifinals de Keep An Eye The Records 2017, i ha estat finalista de la Dutch Jazz Competition 2018, Keep  An Eye The Records 2018 i Joventudes Musicales de España 2018. També ha actuat en sales i festivals d’Holanda, Espanya i Itàlia. El 2018 va editar el seu primer treball, Lights & Shadows, amb la discogràfica barcelonina Fresh Sound New Talent.

Inscripció gratuïta obligatòria

Ho organitza: Girona Artelier i Casa de Cultura