Inauguració de l'exposició «Paredadors i pedrers, en perill d'extinció. Menorca, paisatge de pedra seca, un Patrimoni Cultural Immaterial de la humanitat amenaçat», d'Anna Lofi
Dm, 04 d'octubre a Aula A a les 19:00 h.

XX Premi Joves Fotògraf(e)s de Catalunya

El projecte el formen una trenta fotografies en color de gran qualitat, que a la manera d’un reportatge posen en valor l’art de la pedra seca i permeten acostar al públic aquesta tècnica ancestral, inscrita l’any 2018 a la Llista Representativa del Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat de la UNESCO.

Anna Lofi (López Figueras) va néixer a Reus el 1993. Es graduada en comunicació audiovisual per la Universitat Rovira i Virgili i postgrau en fotoperiodisme de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha col·laborat amb Televisió de Catalunya fent reportatges per al programa Blog Europa. Alguns dels seus treballs han guanyat premis i beques i s’ha exposat en diferents espais, com el fotoreportatge i videodocumental Hijras, les filles dels Kinnars, que parla sobre el tercer gènere a l’Índia, El fotoreportatge Llàgrimes de sirena, sobre les químiques del Camp de Tarragona, va guanyar el 5è certamen de periodisme Joan Marc Salvat i s’ha exposat al Visa Off Pour l’Image 2021.

HO ORGANITZA: INSPAI, Centre de la Imatge de la Diputació de Girona