Governança de l'aigua a les comarques gironines
Dj, 24 de novembre a Aula A a les 18:30 h.

DEBATS PECT. GIRONA, REGIÓ SALUDABLE

Governança de l'aigua a les comarques gironines

Ponents:

• Benvinguda per part de Montserrat Mindan (diputada delegada de Programes Europeus de la Diputació de Girona)
  • Samuel Reyes (director de l'Agència Catalana de l'Aigua ACA)
  • Ramon Lletjós (gerent de l'Associació Catalana de Comunitats de Regants ACATOR)
  • Narcís Illa (representant de la Junta Central d’Usuaris d’Aigua del Baix Ter JCUABT)
  • Ricard Poch (responsable territorial d'obres i regadius del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural)
  • Gabriel Borràs (responsable de l'Àrea d'Adaptació de l'Oficina Catalana del Canvi Climàtic)

Ho organitza: Diputació de Girona

Amb el suport: Generalitat de Catalunya i Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea