Debats PECT. Noves tendències en el turisme
Dj, 29 de setembre a Aula A a les 18:30 h.

Costa Brava Pirineu de Girona: natura, cultura i intel·ligència en xarxa

18.30 h Presentació. Montserrat Mindan, diputada de Programes Europeus de la Diputació de Girona
18.35 h «Les noves tendències de turisme», amb Daniel Blasco coordinador del Màster en direcció i planificació de turisme a la Universitat de Girona

18.50 h «Canet de Rosselló, des de l'estació turística fins a la ciutat marítima», amb Nicolas Fabre enginyer ambiental, urbanista i director general
dels serveis de l'Ajuntament de Canet de Rosselló

19.05 h «El projecte de PGA Catalunya Resort», amb Oriol Dalmau, biòleg i responsable del projecte mediambiental del PGA Catalunya Resort.

19.20 h «Els Secrets de les Vies Verdes. Un projecte de turisme lent», amb Àngel Planas, llicenciat en història i gerent del Consorci de les Vies Verdes de Girona.
19.35 h «La ruta de la Tordera i la riera d'Arbúcies. Un projecte sostenible del Consell Comarcal de la Selva», amb Marc Coromas, llicenciat en biologia i tècnic del PECT «Costa Brava Pirineu de Girona: natura, cultura i intel·ligència en xarxa»

19.50 h «En veu de dona i digitalització i adaptació del patrimoni cerdà. Dues propostes integradores del Consell Comarcal de la Cerdanya», amb Maria Jiménez, diplomada en turisme i tècnica del PECT «Costa Brava Pirineu de Girona: natura, cultura i intel·ligència en xarxa».

20.05 h Comentaris i preguntes

HO ORGANITZA: Diputació de Girona