Inauguració de l'exposició Pep Camps, temps i pintura
Dm, 20 de desembre a Sales d'exposicions - PB a les 19:00 h.

Bona part dels seixanta anys de la vida de l'artista Pep Camps han estat dedicats de manera intensa al món de l’Art. A nivell personal, la seva va ser una decisió ferma, renunciant i privant-se de moltes coses per entregar-se en cos i ànima a allò que ha esdevingut el seu camí, la pintura. En Pep és pintor per sobre de tot. D’aquells capaços de tornar pintar a sobre d’obres ja acabades quan en plena pandèmia es queden sense tela o suport on expressar-se. I no és un problema d’incontinència pictòrica, és una qüestió de necessitat.

Seixanta anys és un bon moment vital per mirar la vista enrere i posar ordre en el que ha estat la teva producció artística. És un bon moment professional per escollir les millors obres fetes i presentar-les de manera conjunta, per començar a parlar de trajectòria. També és una bona oportunitat de fixar un artista a Girona, la ciutat on fa dècades que hi treballa.

L'exposició es presenta en quatre equipaments culturals amb un mateix objectiu: la Casa de Cultura de la Diputació de Girona, la Fundació Fita, la Fundació Masó i el Centre Cultural La Mercè.

LLOC: Sala d'exposicions planta baixa (PB) i 2n pis (P2 - Fundació Fita)

DIES: del 20 de desembre a l'11 de març de 2022

HORARI: de dilluns a divendres d'11 h a 20 h.

Dissabtes d'11 h a 18 h. (només PB). Festius tancat.

ENTRADA: gratuïta.

HO ORGANITZA: Casa de Cultura de Girona i Fundació Fita