Obertura de l'exposició «Il·lustramons» i hora del conte «Ai quina jungla!»
Dj, 06 d'octubre a Pati a les 17:30 h.

En aquesta tercera edició del cicle Il·lustramons descobrirem el treball de la Marta Biel (Sant Vicenç dels Horts, 1982) guanyadora del VII Concurs Modest Prats d’Àlbum Infantil Il·lustrat de la Fira del Conte de Medinyà (2022), amb la publicació Ai quina jungla!: un conte que ens explica com viu en Berni a la jungla. Ell mai te pressa però tots els seus amics si  i a vegades la pressa fa males passades... o no tant! Descobrirem com viuen els animals en aquesta jungla urbanitzada i perquè tenen tanta pressa.

Activitat recomanada de 3 a 8 anys

Inscripció gratuïta obligatòria (només pels infants, els acompanyants no cal inscriure's)

Ho organitza: Casa de Cultura

Hi col·labora: Fira del Conte de Medinyà