Concurs «Ai quina jungla!»
Altres espais a les 08:00 els dies 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 de novembre
Altres espais a les 08:00 els dies 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10 de desembre

Vols aconseguir un exemplar del conte Ai quina jungla de Marta Biel? Participa al concurs!

BASES DEL CONCURS

1. Quina és la temàtica?

Proposem als participants il·lustrar el camí d’anar cap a l’escola seguint les tècniques que utilitza l’artista Marta Biel (el collage i la il·lustració), protagonista del cicle Il·lustramons i autora del conte «Ai quina jungla!».

Et pots descarregar l'exemplar amb imatges del conte per fer servir pel collage.

DESCARREGAR IMATGES

2. A qui va dirigit?

A infants nascuts entre 2014 i 2018.

3.Quan i com s'ha de presentar la il·lustració?

Es podran presentar propostes en el període comprès entre el 10 de novembre i el 10 de desembre de 2022 mitjançant el formulari d’inscripció disponible a la pàgina web de la Casa de Cultura de la Diputació de Girona, o presencialment a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h.
Els participants podran presentar les propostes en paper o en format PDF o JPG en mida A4.
És imprescindible que els participants conservin l’original de l’obra presentada per poder formar part de l’exposició col·lectiva que se celebrarà a l’espai lúdic de la Casa de Cultura de Girona entre el mes de desembre de 2022 i el mes de gener de 2023.
Cada participant només pot presentar una il·lustració.

4.Com es valorararan els dissenys?

Per a la selecció de les il·lustracions guanyadores es tindrà en compte la creativitat, la tècnica i la dedicació de l’infant, sempre tenint en compte l’edat del participant. Es crearan dues categories:

-Nascuts entre el 2014 i el 2016

-Nascuts entre el 2017 i el 2018

5.Qui seleccionarà les propostes?

Es crearà un equip que valorarà les propostes presentades i que estarà compost per:

-Marta Biel, il·lustradora

-Margarida Falgàs, membre de l’organització de la Fira del Conte de Medinyà
-Equip de programació de la Petita Casa de Cultura

6.Quan es donarà a conèixer el nom del guanyador/da?

La il·lustració guanyadora s’anunciarà el 19 de desembre de 2022.

7.Quin serà el premi?

Un exemplar del conte «Ai quina jungla!», de Marta Biel.

8.Difusió

La Casa de Cultura de la Diputació de Girona es reserva el dret de seleccionar les millors obres presentades per fer-ne una exposició a l’espai lúdic.

Presentació de propostes: Del 8 de novembre al 10 de desembre de 2022