Presentació de «L’Ofici de tenebres de Divendres Sant»
Dc, 22 de març a Aula Magna a les 19:00 h.

Aquesta obra, de Tomàs Luís de Victoria va ser pensada com a ofici religiós de Setmana Santa. Constitueix una obra del Renaixement d’un dels grans mestres de la polifonia.

Ens en parlarà Jordi-Agustí Piqué Collado, monjo de Montserrat. Però, a més del comentari, hi estarà present el grup Cantoria, que ens interpretarà, en viu i en directe, alguna de les peces que formen l’ofici.

HO ORGANITZA: Amics de l’Òpera de Girona

HI COL·LABORA: Festival del castell de Peralada i Diputació de Girona - Servei Casa de Cultura

DURADA APROXIMADA: una hora i deu minuts

ENTRADA: Gratuïta