Presentació de la biografia del mestre Ros Marbà
Dj, 26 de gener a Aula A a les 19:00 h.

Amb la presència del músic, director i compositor Antoni Ros Marbà, es realitzarà una conversa que repassi la trajectòria musical, la coneixença de grans figures del món musical, les composicions, anècdotes, i en definitiva, tot allò que forma part de la vida professional del que és un dels més importants directors d’orquestra del nostre país. Es fa amb motiu de la recent aparició de la biografia de l’artista. I serà present l’autor del llibre, en Lluís Brugués. Presentarà i dinamitzarà la sessió en Pol Avinyó.

ORGANITZA: Amics de l’Òpera de Girona.

COL·LABORA: Casa de Cultura de Girona

L’activitat és GRATUÏTA. Es recomana realitzar INSCRIPCIÓ.

INSCRIPCIONS: https://forms.gle/pMApLuY2XRZtbb3VA