Recital «El Caire Formentera», de Carles Rebassa
Dc, 15 de febrer a Auditori Viader a les 19:00 h.

POESIA I MÚSICA

El Caire Formentera, de Carles Rebassa

Amb Carles Rabassa i Raimon Clotet

Dimecres 15 de febrer

19.00 h · Auditori Josep Viader

Presentació del llibre El Caire Formentera de Carles Rabassa, guanyador del XX Premi de Poesia Sant Cugat a la Memòria de Gabriel Ferrater. El president del jurat, Jordi Cornudella ha remarcat que «la tensió entre el que és particular i universal, entre el que és íntim o privat i el que és col·lectiu i públic, travessa d’un cap a l’altre El Caire Formentera, un llibre de plena maduresa personal i lírica, dels que saben transmetre l’emoció i, alhora, controlar-ne l’expressió gràcies al domini de l’art del vers». Acompanyarà el vers la guitarra de Raimon Clotet.

Carles Rabassa és escriptor. Ha publicat set llibres de poesia i una novel·la Eren ells (Angle, 2016) amb la qual va guanyar el Premi Ciutat de Tarragona Pin i Soler i el premi Ciutat de Barcelona. Amb la poesia també ha obtingut prestigiosos premis com el Premi Ausiàs March de Poesia amb Els joves i les vídues (Edicions 62, 2006), el Premi Carles Riba de Poesia amb Sons bruts (Proa, 2019) i darrerament el Premi de poesia Sant Cugat a la memòria de Gabriel Ferrater amb El Caire Formentera (Edicions 62,.2022).

Ho roganitza: Casa de Cultura de la Diputació de Girona

Inscripció: gratuïta recomanada

Us recomanem fer la inscripció prèvia per qüestións d’aforament i per mantenir-vos informats en el cas que l’acte es posposi o s’anul·li.