Concert «Lo cant dels mesos», de Víctor Català, amb Ismael Dueñas i Abril Sanglas
Dv, 24 de febrer a Auditori Viader a les 20:00 h.

POESIA I MÚSICA

Lo cant dels mesos, de Víctor Català

Amb Ismael Dueñas i Abril Sanglas

Divendres 24 de febrer

20.00 h · Auditori Josep Viader

Lo cant dels mesos editat el 1901 (reeditat per Edicions Vitel·la, 2020) és el primer llibre de Català: un recull de versos dedicat a les estacions de l’any.

L’espectacle que es presenta, concert a piano i veus, és un viatge als colors, sons i estats de l’any a través de les estacions, els mesos i les escenes quotidianes. A mode de ritual iniciàtic, tot comença amb un cant màgic i misteriós que dona pas a l’ordre de la creació progressivament des d’un màntric gener, fins a desembocar a la nadala de desembre. Però l’any no acaba aquí, sinó que remata amb l’epíleg a mode de rèquiem, que passa de la processó més solemne fins a transformar-se en el funeral més new orleanesc i hilarant, repetint ad infinitum el clam que «no hi ha cant sense poesia».

Ho roganitza: Casa de Cultura de la Diputació de Girona

Inscripció: gratuïta recomanada

Us recomanem fer la inscripció prèvia per qüestións d’aforament i per mantenir-vos informats en el cas que l’acte es posposi o s’anul·li.