Xerrada «Com prevenir l’assetjament escolar des de casa», amb Sònia Méndez
Dm, 18 d'abril a Aula A a les 19:00 h.

La xerrada té com a finalitat oferir recursos pràctics per treballar la diversitat i la inclusió dels infants en l’àmbit escolar, de manera que des de casa es pugui intervenir de manera indirecta en la promoció del respecte, l’autoestima i l’establiment de límits entre iguals.

Alhora es treballarà la gestió del conflicte des de la millora de l’empatia i la comunicació vetllant per la prevenció de l’assetjament escolar.

Aquest treball es fa des del plantejament del projecte Kiva, que té els objectius següents:

• Alliberar la víctima del pes i la culpabilitat que pugui sentir
  • Treballar l’autoestima i les habilitats socials de la persona agressora
  • Crear un espai segur per als que observen el conflicte

Ho organitza: associacions de famílies d'alumnes de Girona i Casa de Cultura de la Diputació de Girona.

Inscripció gratuïta obligatòria