Visita guiada amb l'artista a l'exposició Pep Camps, temps i pintura
Ds, 04 de març a Sales d'exposicions - P2 a les 12:00 h.
Ds, 11 de març a Aula 10 a les 12:00 h.

L'artista Pep Camps ens mostrarà el seu treball a l'exposició Pep Camps, Temps i Pintura, que es pot veure a la Sala d'exposicions de la planta baixa de la Casa de Cultura, la Fundació Fita -Casa de Cultura, segon pis-, i a la Fundació Masó.

Podrem gaudir de la visita guiada a càrrec del mateix artista. No us ho perdeu!

Pep Camps (Girona, 1962), és un artista autodidacte. En el moment del seu seixantè aniversari, la Casa de Cultura de Girona, juntament amb la Fundació Fita, el Centre Cultural la Mercè i la Fundació Rafael Masó, li dediquen una mostra que recull la seva trajectòria artística, sobretot la seva faceta com a pintor.

Inicia la seva carrera a principis de la dècada dels vuitanta amb la creació d’instal·lacions i performances. Guanya una beca de la Generalitat de Catalunya i fa una estada a Berlín. A partir d’aquest moment, la pintura i el dibuix prenen protagonisme en el seu treball. Des del 1987 fins el 1992 fa llargues estades intermitents a l’Àsia, cosa que exercirà una forta influència en la seva vida i obra. A finals dels vuitanta obté diverses beques de la Generalitat de Catalunya i del banc Banesto, també queda finalista del premi del ‘Grupo 16’. La seva obra forma part de diferents col·leccions públiques i privades. Ha exposat a ciutats com Barcelona, Madrid, Bangkok, València, Zurich i en diverses ciutats de França i d’Itàlia. Alhora, ha treballat l’escultura i ha intervingut en processos amb materials ceràmics. Des del 2000 imparteix cursos de pintura a l’Escola Municipal d’Art de Girona. I també col·labora il·lustrant els escrits de Ramon Carbó-Dorca en el Diari de Girona i ha col·laborat en el llibre Sis octets d’octets del mateix autor. La darrera exposició Variacions 1992-2016, es va poder veure el 2017 al Centre Cultural La Mercè de Girona.

DIA: dissabte 18 de febrer, 4 de març i 7 de març (performance de l'artista)

HORA: 12 h

LLOC: Casa de Cultura de Girona. Sala d'exposicions planta baixa i segon pis.

HO ORGANITZA: Casa de Cultura de Girona