Víctor Braojos
Dj, 23 de març a Auditori Viader a les 20:00 h.

La Casa de Cultura acull per vuitena vegada un dels concerts d’un dels participants en el 66è Concurs Internacional de Música Maria Canals. Al concurs hi acudeixen joves talents del piano d’entre divuit i trenta anys procedents de tot el món. Fundat el 1954 per la pianista i pedagoga Maria Canals i Cendrós, és el degà dels concursos musicals d’Espanya i un dels membres més antics de la Federació Mundial de Concursos de Música.

En aquesta ocasió ens visitarà el pianista Víctor Braojos. Destacat habitualment per les seves interpretacions poètiques, intenses i originals, Víctor Braojos es va graduar en interpretació clàssica i contemporània a l'Escola Superior de Música de Catalunya, becat per la Fundació Anna Riera i treballant amb Jordi Masó i Pierre Reach. Posteriorment va marxar a Londres, on va finalitzar els seus estudis de Master in Piano Performance (amb Distinction & Concert Recital Diploma) i Artist Diploma, treballant amb Martin Roscoe a la Guildhall School of Music & Drama, gràcies a una Beca d’Excel·lència atorgada per aquesta institució.

Recentment, ha estat nomenat Junior Fellow de la Guildhall School of Music & Drama de Londres, on realitzarà tasques de professor associat a partir de setembre de 2022.

Kane Tanaka (1903-2022)

Lavender Field

Enric Granados (1867-1916)

El amor y la muerte, Quejas o la Maja y el Ruiseñor, de