Presentació del llibre «La meva veu» de Nina Carla Jover
Dm, 28 de març a Aula Magna a les 19:30 h.

L'acte comptarà amb amb una performance interactiva a càrrec de les autores Nina i Carla Jover.

«La meva veu» convida els lectors més joves a fer un viatge de descoberta d’aquest instrument, tan familiar con desconegut alhora, de la mà de l’Evi, la protagonista del llibre. Però també constitueix una guia elaborada especialment per als docents, els professors de música, professors de cant, directors de coral o logopedes, els quals hi trobaran una font de recursos per optimitzar la veu en els seus dos codis d’expressió: la parla i el cant.

Ho organitza: Llibreria Empúries