Concert «Una nit a les amèriques», amb Jesús Lira Diemecke i Joan Sadurní
Dc, 29 de març a Auditori Viader a les 19:00 h.

En la línia de donar a conèixer la música escrita al continent americà, i d’explorar i aprofitar les possibilitats tècniques, sonores, expressives i de vegades percutives del violí, aquesta vegada s’inclouen obres singulars, com una rumba jamaicana escrita per un compositor australià (Arthur Benjamin) o una dansa xilena escrita pel gran violinista cubà de final s. XIX principis del s. XX José White, professor del Conservatori de París, al costat d’altres ja clàssics de la nostra música com George Gershwin o Astor Piazzolla.

Jesús Lira Diemecke, violí

Joan Sadurní, piano