Taula rodona "Sobrefreqüentació als espais naturals protegits"
Dj, 23 de març a Aula A a les 18:30 h.

Xerrada sobre la problemàtica de la sobrefreqüentació dels espais naturals protegits. Com a ponents es preveu la participació del director del Parc Natural de Cap de Creus, el director del Consorci de les Gavarres i el director del Parc Natural de les Capçaleres dels rius Ter i Freser, on parlaran de com viuen la afluència massiva de visitants a determinats indrets del parc i els reptes de gestió que plantegen. També comptarem amb el punt de vista d'un expert en sociologia per explicar els motius que provoquen la necessitat de la població de visitar aquests indrets.

Organitza: Associació de Naturalistes de Girona