Acte de cloenda del Curs 2022-2023 de l'Agrupació de Ciències Mèdiques i de la Salut de Girona
Dv, 02 de juny a Aula Magna a les 18:00 h.

XXXVIII JORNADA  DE CLOENDA

18 h Presentació i benvinguda, a càrrec de la Dra. Carme López, presidenta

18.15 h Guardó al soci d'honor atorgat per Joan Vilalta, psiquiatra

18.20 h Taula rodona «Intel·ligència artificial. Aplicació clínica i medicina de precisió»

Modera: Josep Maria Sirvent,  Institut d’Investigació Biomèdica de Girona. Agrupació de Ciències Mèdiques i de la Salut de Girona

Ponents:

• Dr. Kai Vilanova. Servei de Radiologia. Cap de RM-Clínica Girona. IDI-Hospital Universitari de Girona Dr. Josep Trueta/Hospital Santa Caterina. Girona. Universitat de Girona. Institut d’Investigació Biomèdica de Girona. Projecte Procàncer-I: Intel·ligència artificial integrant la clínica i la imatge per la medicina de precisió del càncer de pròstata

• Dr. Xavier Castells. Professor Agregat i Cap del Grup de Recerca TransLab. Departament de Ciències Mèdiques. Universitat de Girona. TDApp: la intel·ligència artificial al servei de la selecció del millor tractament segons els valors i preferències del clínic i del pacient.

• Dr. Joan Brunet. Cap de Servei d’Oncologia Mèdica de l’Institut Català d’Oncologia a Girona. Hospital Universitari de Girona Dr. Josep Trueta. Universitat de Girona. Institut d’Investigació Biomèdica de Girona. La intel·ligència artificial com a eina per una millor medicina de precisió en oncologia.

18.50 h Entrega de premis de la II Jornada de Recerca per a residents i joves talents.

Inscripció obligatòria: acmg@academia.cat / 972 211 353

Ho organitza: Agrupació de Ciències Mèdiques i de la Salut de Girona