Presentació del llibre «Sense càstig: deu crims impunes», de Tura Soler i Jordi Grau
Dc, 12 d'abril a Aula Magna a les 19:00 h.

Els periodistes Tura Soler i Jordi Grau les han vist de tots colors. Malgrat el pas dels anys, hi ha casos que encara els fan ballar el cap perque són crims que continuen sense resoldre's, perque no s'ha aconseguit trobar l'autor dels fets o be perque no s'ha pogut incriminar el sospitós amb proves concloents.

De qui són les empremtes que van apareixer a l'escenari del crim d'un empresari gironí que van trobar mort al seu apartament? Aquell era un assassinat que semblava fàcil de resoldre pero del qual mai s'ha trobat el culpable. Tampoc del crim d'un home que va ser executat mentre feia un dinar de negocis a un restaurant a qui un sicari va disparar quatre trets. Qui va ordenar l'execució? Era un dels comensals que dinava a la mateixa taula? Qui sabia que hi hauria aquell dinar?

Els autors d'aquest llibre han trepitjat les escenes dels crims i ens expliquen els misteris, les veritats i les incògnites d'uns assassinats que sempre recordaran perque han quedat impunes.

Ho organitza: Llibreria Empúries