ANUL·LAT - Taller amb les artistes... Marta Garcia i Oriol Casanovas
Dc, 07 de juny a Aula 4 a les 17:30 h.

FESTIVAL INUND'ART

A càrrec de Marta Garcia Cardellach i Oriol Casanovas

Què vol dir ser vell/a, quina relació hi tenim, quina vellesa desitgem, quins reptes planteja…? Des de Cultura i Conflicte presenten un taller de fotografia per pensar la vellesa des de la mirada dels infants. Per això, proposen de venir acompanyats/des dels avis, àvies o persones conegudes que tinguin ganes de participar i deixar-se fotografiar pels menuts. Durant una hora, utilitzarem la fotografia per observar, imaginar i intercanviar vivències entre generacions. Amb objectiu de generar retrats fotogràfics que recullin aquesta experiència de manera artística.

Recomanat de 6 a 12 anys

Inscripció gratuïta obligatòria pels participants al taller, no cal inscripció pels acompanyants.

Ho organtiza: Casa de Cultura i associació inund'Art