Conversa amb Jaume Tribó, l’apuntador del Liceu i Pere Garcia
Dj, 13 d'abril a Aula A a les 19:00 h.

Jaume Tribó, el mestre apuntador del Liceu, és considerada una de les principals personalitats del món de l’òpera al nostre país. Memòria viva del Liceu i el seu entorn. Ha conegut i compartit vetllades amb innombrables figures de l’espectacle. De manera sistemàtica ha portat registre de les seves vivència i ha recercat en la trajectòria d’aquest teatre de la lírica que tant estima.

La seva vida ha estat dedicada a l’òpera i a la família de manera gairebé exclusiva. Volem, amb la seva presència entre nosaltres, que ens expliqui moltes coses que ell ha vist molt de prop i de manera privilegiada, des del coverol del Liceu. Ens podrà il·lustrar sobre el procés de producció d’una òpera, sobre els grans cantants que ha conegut i apreciat, sobre moltes anècdotes i vivències. A la vegada, volem fer un reconeixement al senyor Tribó per la seva aportació al bon funcionament del Liceu i a que aquest sigui un dels grans teatre més ben documentats.