Inauguració de l'exposició «Els sentits del joc»
Dm, 28 de març a Altres espais a les 18:00 h.

De 18h a 19h, a la vorera de davant de la Casa de Cultura: Jocs tradicionals a càrrec de la Companyia de jocs l'Anònima. Podreu jugar a jocs de tota la vida pensats per a totes les edats.

De 19h a 20h, a la sala d'exposicions de la planta baixa: Inauguració de l'exposició amb la participació de:

Sr. Albert Piñeira, vicepresident segon de la Diputació de Girona.

Srs. Cati Hernández i Pau Regincós, comissaris de l’exposició «Els sentits del joc».

Sr. Albert Johé, coordinador del Servei Casa de Cultura de la Diputació de Girona.

Tot seguit: Visita a l’exposició i comiat.

«Els sentits del joc. Un recorregut sensorial per la memòria lúdica»

Els sentits són petits botons que ens permeten despertar records molt concrets: el tacte de la fusta, l’olor a xocolata o el so d’una baldufa rodolant poden connectar-nos amb moments del nostre passat. També amb la nostra memòria lúdica, aquells instants de joc en els quals una olor, un so o una textura prenien tot el protagonisme.

Aquest binomi format pel joc i els sentits és el protagonista d’Els sentits del joc, un espai convertit en un viatge sensorial a la infància, despertant els records d'aquells moments de joc a través de l'estimulació dels diferents sentits. Un espai memorial del joc que aconsegueix traspassar generacions i connectar amb la nostra memòria lúdica.

A l’exposició trobareu diferents estacions interactives que plantegen petits reptes sensorials i, al final del recorregut, un espai de joc lliure amb el qual interactuar i gaudir en família o amb amistats tot jugant a construir els records del demà.

Conjuntament revivim i creem memòria lúdica!

El joc és vital a la infància, però és imprescindible per a la vida.