Obertura de l'exposició «Printemps» de Delphine Labedan
Dm, 25 d'abril a Altres espais a les 19:00 h.

Delphine Labedan és una il·lustradora francesa, resident a l’Empordà des de l’any 2005. Des del 2006 és coordinadora i professora de dibuix de l’Escola Municipal de Belles Arts de Salt. Llicenciada en història de l’art a la Universitat de Pau, el treball de Labedan és una obra singular en el camp de la il·lustració, utilitzant tècniques com l’aquarel·la, el carbó i el grafit sobre suports de grans dimensions, sobretot el paper.

«Printemps» és l’expressió visual de la vivència personal amb la natura, la seva font d’inspiració cabdal, que s’alimenta dels paisatges íntims viscuts amb intensitat des de la infància. Un cant a la natura, un món oníric que s’endinsa en el món de les fades, la màgia i la fantasia i que, en aquest cas, ens apropa a la 68a edició de Temps de Flors amb una proposta íntima, des de l’experiència viscuda.

OBERTURA DE L'EXPOSICIÓ: A partir de dimarts 25 d'abril a les 19 h.

LLOC: sales d’exposicions (primera planta)

DIES: del 25 d’abril al 27 de maig

HORARI: de dilluns a divendres d’11 h a 20 h i dissabtes d’11 a 18 h. Festius tancat

ENTRADA: gratuïta