Conferència «L’horitzó de la intel·ligència. Una mirada filosòfica a la intel·ligència artificial i la singularitat tecnològica», amb Alba Padrós
Dm, 24 d'octubre a Aula A a les 19:00 h.

El sorgiment recent d’intel·ligències artificials a l’abast de tothom, com ara ChatGPT, Bard o Dall-e, ha fet saltar moltes alarmes. Més enllà de problemes de caràcter ètic, n’hi ha molts que temen que estiguem un pas més a prop de la singularitat, el moment en què sorgeixi una superintel·ligència que superi la intel·ligència humana. Què en pot dir la filosofia, de tot això?

Direcció del cicle: Alba Padrós i Max Pérez

Ho organitza: Casa de Cultura de la Diputació de Girona