Taller amb l'artista... Marta Garcia Cardellach
Dj, 23 de novembre a Aula 4 a les 17:30 h.

L’antotipia és una tècnica de fotografia analògica originaria del segle XIX que treballa amb pigments vegetals fotosensibles per generar imatges.
En aquest taller experimentarem amb aquest tècnica i crearem les nostres imatges.

Marta Garcia Cardellach

Fotògrafa llicenciada en Humanitats amb postgrau en fotografia participativa i terapèutica, aprofundeix la seva formació al Centro del Patrimonio Fotográfico de Santiago de Chile (2013) i al Centre de l’Art et de la Photographie de Lectoure (2017). Especialitzada en fotografia d’arts escèniques, amb una mirada particular sobre el món del circ, ha treballat per festivals i companyies entre Espanya i França, i d’altres països europeus i Japó. Ha exposat al  festival Photopatagonia (Argentina), pel Consejo Nacional de la Cultura y las Artes (Santiago de Chile), a la Casa Elizalde de Barcelona, al Casal Pere Quart de Sabadell entre d’altres i col·labora amb exposicions col·lectives dins l’àmbit internacional.

Ha treballat per la Fundació Photographic Social Vision (pel World Press Photo i DOCField festival fotografia documental) i des del 2017 és fotògrafa de l’Ateneu Popular de Nou Barris. Al mateix any crea el col·lectiu Construïm Mirades (2017-2020) juntament amb Oriol Segon i Xenia Gasull (Mecanic, Centre de la Imatge Documental) i realitza propostes fotogràfiques a centres educatius i espais culturals de Catalunya. Entre 2016 i 2018 realitza tallers de fotografia per infants i persones refugiades a Suècia i Alemanya. És guardonada pels Premis Lacetània d’art i cultura, primer premi de fotografia al Besmina festival Barcelona i finalista de “Mirades amb veu” de Metges del món. Ha treballat amb Nilak Circ Teatre Itinerant i col·labora amb el col·lectiu Cultura i Conflicte.

Recomanat a partir de 6 anys

Inscripció gratuïta obligatòria, no cal inscripció pels acompanyants