Conferència «Els trastorns de personalitat i les seves repercussions medicolegals», amb Josep Maria Casadesús
Dj, 30 de novembre a Aula Magna a les 19:00 h.

En determinades ocasions les persones que pateixen un trastorn de la personalitat han hagut d’afrontar una valoració medicoforense en l’àmbit judicial, tant per  la valoració de les seves capacitats cognitives i volitives en el moment de cometre certes accions considerades delictives com per iniciar procediments per a les mesures de suport en l’exercici de la seva capacitat jurídica. Aquests i altres aspectes d’interès seran compatits amb els assistents d’una forma propera i amena per analitzar les principals repercussions medicolegals dels trastorns de personalitat davant dels Tribunals de Justícia i en les diferents etapes del cicle vital d’una persona.

Josep Maria Casadesús és metge forense de l’Institut de Medicina Legal i Forense de Catalunya i professor associat de Medicina a la UdG.

Ho organitza: Grup de Recerca d'Anatomia Clínica, Embriologia i Neurociència (NEOMA)

Hi col·labora: Casa de Cultura de la Diputació de Girona