Recital líric d’homenatge a Maria Callas, amb Tina Gorina (soprano) i Stanislav Angelov (piano)
Dj, 30 de novembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Aquests dies s’acompleixen els cent anys del naixement de la més cèlebre soprano del segle XX. Els Amics de l’Òpera i l’associació ONG Kemonïk han volgut commemorar i recordar a la cantant. I fer-ho pensant també en les necessitats de la societat contemporània, molt en particular les problemàtica derivades dels maltractaments de gènere i les conseqüències cap a les dones i els fills i filles afectats. Per tant, es planteja el recital com a funció benèfica

Per a l’ocasió comptem amb artistes d’excepció. La soprano Tina Gorina cantarà acompanyada al piano per Stanislav Angelov. Amb àries de Donizetti, Verdi, Massenet, Charpentier, Cilea i Puccini.

PREU: Donatiu de 25€ amb la totalitat de l’import destinat a un programa d’ajut a dones i fills víctimes de violència de gènere a Guatemala.

Les places per al recital s’assignaran per ordre de petició, fins a completar l’aforament. El donatiu s’abonarà en el compte que s’indicarà a les persones inscrites amb plaça o en el moment d’accedir al local.

HO ORGANITZA: Amics de l’Òpera de Girona i l’ONG Kemonïk.

HI COL·LABORA: la Casa de Cultura de Girona i ERAM.

DURADA APROXIMADA: 70 minuts.

INSCRIPCIONS, a l’enllaç:  hen aquest enllaçttps://forms.gle/ucN7KEmsNCYs7C4G8