Presentació dels resultats del Balanç del Bé Comú de les escoles FEDAC Sant Narcís (2020) i FEDAC Pont Major (2024)
Dc, 14 de febrer a Aula Magna a les 18:00 h.

Presentació dels resultats del procés d’anàlisi del Balanç del Bé Comú que han fet les escoles FEDAC Sant Narcís (2020) i FEDAC Pont Major (2024) centrats en la seva gestió ètica en relació als proveïdors, els treballadors, les famílies i els alumnes i l’entorn social. Aquests procediments s’han fet d’acord amb les eines i procediments de l’Economia del Bé Comú dels quals l’economista i humanista Christian Felber n’és l’impulsor internacional.

Les escoles FEDAC estan radicalment a favor de la cooperació en lloc de la competència i del servei a la societat en contraposició amb l’afany de lucre individual. El model de l’Economia del Bé Comú, desenvolupat per l’economista austríac Christian Felber, encaixa plenament amb el projecte #avuixdemà i els valors FEDAC i la transformació de la cultura escolar en cultura TEAL.

A la presentació hi participaran:

Montse Junyent, economista, consultora certificada EBC Catalunya i emprenedora WE

Xavier Batlle, director de l’àrea de gestió del Bé Comú FEDAC

Susana Mota i Lola Torrent, de l’equip coordinador d’EBC Girona

Equips de les escoles FEDAC Anglès , FEDAC Pont Major i FEDAC Salt

Alumnes de FEDAC Sant Narcís

A la presentació es donarà a conèixer què és l’Economia del Bé Comú, què és el procediment europeu d’anàlisi del Balanç del Bé Comú, com s’implementa a les empreses, organitzacions, entitats i administracions, i quina ha estat l’experiència de fer el Balanç del Bé Comú a les quatre escoles

L’acte és gratuït i obert a qualsevol persona o entitat interessada, així com a professionals, empreses i persones emprenedores.

Podeu confirmar la vostra assistència en el següent enllaç.