Presentació del llibre «Autoestima punk», de Víctor Amat
Dc, 20 de desembre a Aula B a les 19:00 h.

Ens diuen que tenir una bona autoestima serveix per a afrontar la vida amb èxit i ser meravellosos als nostres ulls i als dels altres. Hauria de propulsar-nos amb globus a l'estratosfera de la felicitat... Però això quan succeeix? Potser l'autoestima és la causa (i no l'efecte) dels nostres problemes. Perquè, si fracassem en enfrontar-nos a un problema, la nostra autoestima baixa. I aquesta baixa autoestima serà un escull per a triomfar en nous projectes.

Víctor Amat, és psicòleg, terapeuta i col·laborador en diversos mitjans. S'autodefineix com «un troià de l'autoajuda» i presenta Autoestima punk. Cómo acabar amb l'autoestima 'happy flower', després de l'èxit de Psicología punk. Contra el pensamiento positivo y naif.

HO ORGANITZA: Abacus Cooperativa