Club de conversa en llengua anglesa (nivell mitjà). Tercer grup
Aula 3 a les 19:00 els dies 05, 12, 19 de març
Aula 3 a les 19:00 els dies 02, 09, 16, 23, 30 d'abril
Aula 3 a les 19:00 els dies 07, 14, 21, 28 de maig

Exercita i millora teves habilitats lingüístiques: Si tens coneixements bàsics d'anglès i vols progressar o t'interessa exercitar l'idioma per no perdre'n la pràctica, el nivell mitjà del Club de conversa en llengua anglesa és el teu.  Et proposem sessions de conversa setmanals en grups reduïts (màxim 15 persones) per fomentar la pràctica activa, millorar la pronúncia, ampliar el vocabulari i avançar en el coneixement de l'idioma de manera pràctica i natural.

Converses dinàmiques: Volem tenir converses interessants i variades sobre temes actuals, cultura, viatges o el que puguin sorgir dels mateixos membres del club. Aquestes converses et permetran aplicar les teves habilitats d'anglès en situacions reals, desenvolupar la teva confiança per parlar i resoldre els dubtes gramaticals que se't generin.

Ambient inclusiu: No importa si comences amb inseguretats o fa temps que no practiques. Volem crear un ambient acollidor que ens permeti millorar a través dels errors i gaudir del procés d'aprenentatge.

Recursos addicionals: A més de les sessions de conversa, volem oferir-te recursos complementaris com articles, vídeos i exercicis perquè puguis seguir aprenent entre sessions i aconseguir un progrés òptim.

PERIODICITAT: Setmanal

DURADA: 16 sessions

​HORARI: Dimarts, de 19.00 h a 20.30 h

DIES: Del 6 de febrer al 28 de maig (excepte el dimarts 26 de març)