La Tereseta juga a Sinera
Dc, 14 de febrer a Aula 4 a les 17:30 h.

XXVIII Festival de Poesia de Girona

Espectacle familiar

Núria Clemares

La Tereseta juga a Sinera acosta d’una manera interactiva i visual la figura d’Espriu i la seva obra. La Tereseta, el personatge de la narració La Tereseta que baixava les escales, cau del seu conte al laberint d’Ariadna, on s’haurà d’escapar del minotaure. Amb l’ajuda del públic, haurà de passar unes proves emocionants i divertides que la duran al món de la poesia i la tornaran a les narracions d’Espriu. Amb una escenografia senzilla i canviant, es combinarà la diversió i el joc amb la poesia i la força visual de l’univers espriuenc, i ho vincularem tot amb els nostres dies per mostrar que la seva obra i les seves idees continuen sent molt actuals. L’espectacle acaba amb una creació col·lectiva d’una poesia en forma de hip-hop.

* Recomanat per infants de 5 a 12 anys i més petits

ENTRADA: lliure (inscripció obligatòria). Només cal inscriure els infants, els acompanyants no cal.

HO ORGANITZA: Casa de Cultura