Itinerari de poesia eròtica amb tres fites: Francesc Vicent Garcia, Joan Salvat-Papasseit i Vicent Andrés Estellés
Dj, 15 de febrer a Aula Magna a les 19:00 h.

XXVIII Festival de Poesia de Girona

Taula rodona

Josep Pedrals, Albert Rossich, Anna Perera i Irene Mira

La temàtica eròtica ha travessat la producció poètica de tots els temps i territoris. A Catalunya, el barroc esdevé un període de referència, n’és un clar exemple, Francesc Vicent Garcia, del qual s’acaba de celebrar el 400 aniversari de la mort.

Casualitat o no, aquest 2024 tenim per endavant la celebració de la literatura de dos monstres de la poesia catalana que també van conrear la poesia eròtica: Joan Salvat-Papasseit mort fa 100 anys i Vicent Andrés Estellés nascut aquell mateix any.

Sota el pretext de celebrar la literatura de tres dels poetes més reeixits dels països catalans, en aquesta taula rodona explorarem la poesia eròtica catalana, des del segle XVII fins al segle XX.

ENTRADA: lliure (inscripció obligatòria)

HO ORGANITZA: Casa de Cultura