PLACES EXHAURIDES - No diré res de mi
Dv, 16 de febrer a Auditori Viader a les 20:00 h.

XXVIII Festival de Poesia de Girona

Poesia i música

Meritxell Gené, Santi Careta i Pau Guillamet “Guillamino”

No diré res de mi és, a més d’una declaració d’intencions, el sisè disc de Meritxell Gené, un recull de tretze poemes de Gabriel Ferrater.

Gené s’endinsa en el Ferrater més melancòlic, sense filtres, i s’atreveix a cantar els versos fugissers (que sempre fugen i sempre tornen) del poeta, sense dir res, o potser sí, d’ella mateixa. Ho fa amb un registre inexplorat, amb una nova geometria, acompanyada d’en Pau Guillamet “Guillamino”, a l'electrònica, i d’en Santi Careta, a les guitarres. Un viatge d’anada… i qui sap si de tornada. Com un sol que menstrua i no es vol pondre.

ENTRADA: lliure (inscripció obligatòria)

HO ORGANITZA: Casa de Cultura