Presentació del llibre «Com viure en llibertat, sent un mateix», d'Anicet Masferrer
Dv, 15 de març a Aula B a les 19:30 h.

Tots volem viure en llibertat, però ens passem la vida fugint de nosaltres mateixos, lamentant-nos del que passa al nostre voltant, del que els altres ens fan, pensen o diuen de nosaltres, alhora que tractem de complaure'ls per sentir-nos acceptats i estimats . Viure així produeix insatisfacció, buit, por i inseguretat. Quin sentit té pidolar l'estima dels altres quan no ens acceptem ni volem com som, amb les nostres llums i ombres?

Per viure en llibertat cal conèixer-se, acceptar-se i estimar-se com s'és, tenir un projecte personal atractiu que doni sentit i horitzó a la pròpia vida, i aprendre a prendre decisions quotidianes que estiguin d'acord amb allò que hom vol arribar a ser. Així, amb el temps –dia a dia–, es conquereix una llibertat que, moguda pel que és bell i bo, busca fer de la pròpia vida una mica gran, deixant una empremta indeleble al cor de les persones més properes i en el conjunt de la societat. Una llibertat que permet volar alt i sentir-se lliure com els ocells!

La sessió presentarà aquest llibre que tracta com conquerir la pròpia llibertat per viure d'una manera autèntica, sent un mateix