El Generador - Conferència amb Germán Lázaro
Dm, 12 de novembre a Aula B a les 19:30 h.

L'electrònica d'avantguarda popular a Barcelona (abans del clubbing)

Considerat un dels millors cronistes de la història de la música experimental en català, en aquesta conferència Germán Lázaro, farà un repàs per la històric de la música experimental a Barcelona.

Jack Torrance, aka Germán Lázaro, ha escrit sobre música a diversos mitjans, com Cuadernos de Jazz, Tomajazz, Ruta 66 o Cáñamo, entre d'altres, així com al seu bloc Overlook Hotel, que va estar obert entre 2009 i 2013. L'any 2012 va publicar el llibre “Orgues, orgueners i organistes de Gràcia”, una recerca en el patrimoni organològic de la vila barcelonina. Com a editor musical, a banda de col·laborar amb La Olla Exprés, va ser el coeditor del boxset dedicat a Oriol Perucho, publicat el 2017 per Altervídeo, i que Ameba vam presentar a la Llibreria 22 de Girona amb alguns dels seus protagonistes.

Més informació sobre Germán Lázaro (aquí)

Més informació sobre El Generador (aquí)

HO ORGANITZA: Ameba Associació

AMB EL SUPORT: Diputació de Girona