Presentació del llibre «Vull viure a casa», de Montserrat Vilaseca
Dll, 06 de maig a Aula Magna a les 19:00 h.

La Remedios ha viscut tota la vida al barri del Raval, a Barcelona, però des de fa uns anys tot ha canviat. Després de la mort del seu company, viu sola al seu pis minúscul, sense cap altra companyia que el seu gat. Un dia s’acosta a la parròquia i descobreix una comunitat que ajuda les persones grans del barri, una segona família que de seguida l’acollirà.

El relaty de la docent i psicopedagoga Montserrat Vilaseca (Manresa, 1964) podria ser el reflex del dia a dia de moltes persones grans en societats com la catalana.

HO ORGANITZA: Comunitat de Sant'Egidio