Conferència «El Big Data i la Intel·ligència Artificial que han canviat la teva ciutat», amb David Comas
Dj, 21 de novembre a Aula Magna a les 19:00 h.

La majoria de ciutats es convertiran en els anys 2020 en ciutats intel·ligents farcides de Big Data. Una ciutat de mida mitjana, com Girona, és una empresa pública amb una organització molt complexa, que funciona 24h/365 dies, un miler llarg de treballadors i que s’encarrega de la gestió operativa diària de molts serveis, alguns crítics pels seus habitants: aigua, neteja, vialitat, etc. I totes aquestes activitats tenen un rastre digital que genera un Big Data creixent, que s’està destil·lant i convertint en una eina potent per millorar la gestió de les ciutats.

David Comas és CEO de Nexus Geographics, empresa líder en tecnologia de geolocalització, Big Data i Smart City per millorar el funcionament de les ciutats. És doctor en Geografia, diplomat per l'IESE, investigador visitant a la Universitat d'Utrecht i autor del manual "Fonaments dels Sistemes d'Informació Geogràfica.