Conferència «Amadeus», amb Pere-Andreu Jariod
Dm, 30 d'abril a Aula A a les 17:00 h.

Què hi ha de cert i què hi ha d’inventat a Amadeus? Basada en una obra de teatre estrenada a Londres pocs anys abans, Amadeus va donar a conèixer al gran públic la vida i la música de Mozart, i ens va fer descobrir també un personatge no gaire popular fins aquell moment, el músic italià Antonio Salieri. El film, dirigit pel txec Milos Forman l’any 1984, va guanyar 8 Oscars, entre els quals el de millor pel·lícula.

Pere-Andreu Jariod és divulgador musical. Ha presentat diversos magazins informatius a l'emissora Catalunya Música com Notes de clàssicaLínies addicionalsBlog de nitQuadern d’estiu i, des del 2016, El taller del lutier, que s’emet els dissabtes de 10 a 11 del matí.

HO ORGANITZA: Aules d’Extensió Universitària per a la Gent Gran