ACTIVITAT AJORNADA AL 8/5. Conferència «Apropament a l’òpera 'Fidelio', de Beethoven», amb Pol Avinyó
Dc, 24 d'abril a Altres espais a les 19:00 h.

Beethoven només va composar una òpera: Fidelio. En el sentit i argument de la mateixa el compositor de Bonn buscava de proclamar els seus ideals de llibertat i fidelitat. En Pol Avinyó ens situarà l’obra en el context del compositor i la seva època, ens descriurà l’argument i il·lustrarà audiovisualment alguns dels moments cabdals de l’òpera. Finalment, comentarà la producció que el Liceu prepara, amb la participació de La Phil de Los Ángeles, amb Gustavo Dudamel.

ORGANITZA: Amics de l’Òpera de Girona

COL·LABORA: Casa de Cultura de Girona

DURADA APROXIMADA: 75 minut

ENTRADA: Gratuïta (amb inscripció obligatòria)