Conferència «Temps de flors, els orígens», amb Narcís Sureda
Dm, 07 de maig a Aula Magna a les 17:00 h.

Narcís Sureda és autor del llibre De la plaça de l’Oli a la plaça del Vi. Peripècies i anècdotes d’un funcionari gironí, un recorregut històric, en primera persona, de l’evolució i transformació de la societat gironina des del darrer terç del segle XX fins a la primera dècada del segle XXI. Sureda va néixer a la plaça de l’Oli el 1942 i va formar part de la plantilla de tècnics aparelladors de l’Àrea d’Urbanisme de l’Ajuntament fins que es va jubilar, el 2007. Actualment presideix les Aules d’Extensió Universitària per a la Gent Gran de Girona.

HO ORGANITZA: Aules d’Extensió Universitària per a la Gent Gran