Concert de Mariona Sarquella (piano) i alumnes dels conservatoris de Barcelona i del Liceu
Dj, 23 de maig a Auditori Viader a les 20:00 h.

Concert de Mariona Sarquella (piano) i alumnes del conservatoris de Barcelona i del Liceu a benefici de la Fundació Autisme Mas Casadevall dins de la divuitena edició del Festival Art i Altruisme.

Nascuda a Girona, Mariona Sarquella té un llarg recorregut com a pianista i ha donat concerts arreu d'Europa. Es va formar a lConservatori de Girona i Barcelona i a la Hoogheschool de Rotterdam (Holanda). La seva capacitat interpretativa ha estat reconeguda internacionalment i diversos compositors han escrit obres per a ella, tant com a solista, com en formació de cambra.

Actualment també és repertorista de les Escoles Municipal de Música de Barcelona i del Conservatori Superior del Liceu.

Fotografia: Ricardo Ríos Visual Art

ENTRADA: 20 €