Pati Cultural - Babaflow & Lion
Dg, 19 de maig a Pati a les 17:30 h.

Babaflow és un afrocatalà que destaca com a compositor, cantant, productor i tallerista. Fundador del projecte de tallers musicals «Ritme & Flow», és un artista polifacètic amb un estil i lletres únics. La seva música fusiona diversos gèneres, incloent-hi el rap, el rap en català, el dancehall i l’afrobeat, entre altres.

L’acompanya B Lion, un productor musical excepcional, tècnic de so i discjòquei, llicenciat per la Universitat Solent d’Anglaterra.

Més informació aquí

ENTRADA: lliure (aforament limitat)

HO ORGANITZA: Diputació de Girona