Festimams -Judit Martin i Sam Gutiérrez
Dv, 14 de juny a Pati a les 20:00 h.

FESTIMAMS

Espectacle «Dues que improvisen»

Judit Martín és una actriu còmica, excel·lent improvisadora i imitadora. Actualment molt popular pels seus personatges de Polònia (TV3), Està Passant (TV3) i Versió Rac1. Li avala artísticament la seva llarga trajectòria al teatre d'improvisació. Una actriu amb enginy. Va formar part de la primera companyia d'impro de Barcelona fa més de 20 anys i des de llavors no ha parat d'improvisar. En aquest espectacle la veurem amb Sam Gutiérrez, improvisadora de llarga trajectòria i una habitual a les sales barcelonines.

ENTRADA: 20 € (aquí)

HO ORGANITZA: Festimams