Lliurament de beques de la Societat d'Artistes, Intèrprets i Executants
Dj, 27 de juny a Aula Magna a les 19:00 h.

La Societat d'Artistes, Intèrprets o Executants concedeix les beques AIE amb l'objectiu de formar, donar suport i promoure l'alumnat que vol estudiar instruments de música tradicional catalana.

Durant l'acte de liuirament de les beques hi haurà un concert amb la participació de l'alumnat de l'escola de Cobla del Conservatori de Música Isaac Albéniz de la Diputació de Girona. S'estrenaran obres encarregades pel departament, gràcies als diners sobrants de les beques.

Durada del concert: 1h

ENTRADA: gratuïta (aforament limitat)