Presentació del llibre «Merèixer la victòria», de David Madí
Dm, 18 de juny a Aula A a les 19:00 h.

La novel·la de no-ficció Merèixer la victòria, de David Madí és un retrat sobre el procés català narrada des del punt de vista d'un dels seus estrategs.

«Aquesta és una història apartada del maniqueisme binari en què sembla que s’ha instal·lat la política catalana dels darrers anys. No és un relat d’herois i traïdors, de botiflers i bons sobiranistes, ni de valents i covards. El que vull traslladar és una visió de la història d’un país i d’una gent que va tornar a embolicar-se per impulsar un futur diferent per a Catalunya. No ha estat la primera vegada que s’ha provat. Ni serà la darrera».

HO ORGANITZA: Llibreria Les Voltes