PLACES EXHAURIDES - Explicació del conte «La caputxeta forçuda»
Dv, 12 de juliol a Altres espais a les 10:30 h.

En el marc de l'exposició «Tabú», de l'Associació Reach, us oferim l'hora del conte amb els professionals de Vivim del Cuentu.

En aquest cas, ens oferiran la narració del conte «La caputxeta forçuda». Un conte en què la història de la caputxeta vermella, per altra banda tan coneguda arreu del món, ens depara més d'una sorpresa. I és que els rols dels principals personatges estan ben capgirats, tal com descobrireu al final de la història, si hi poseu atenció!

HORARI: Divendres 12 de juliol, 10.30 h

HO ORGANITZA: Associació Reach i Vivim del Cuentu