Projecció del curtmetratge «Soc Aigua»
Dv, 25 d'octubre a Aula Magna a les 18:00 h.

Soc Aigua és un film infantil que vol convidar a reflexionar sobre els impactes del canvi climàtic en ecosistemes d'aigua dolça i la seva interacció amb les dones. L'equip creatiu amb col·laboració amb l'equip científic de l'Associació Ibèrica de Limnologia (AIL) han posat veu i imatges a la gestió actual dels problemes ambientals relacionats amb l'aigua i la dona a través de la mirada artística. El curtmetratge es difondrà en motiu del dia Internacional contra el Canvi Climàtic per tal d'arribar al públic infantil i familiar. El curt és en català.

Projecte creat amb el suport de l’FCRI (Convocatòria Joan Oró 2024)

HO ORGANITZA: Associació Ibèrica de Limnologia (AIL)