Festival Internacional de Teatre Amateur 2024
Altres espais a les 18:00 els dies 27, 28, 29, 30, 31 d'agost

El FITAG (Festival Internacional de Teatre Amateur de Girona), que tindrà lloc del 27 al 31 d’agost a Girona amb el lema «Clima FITAG», acull la diversitat en totes les seves formes, amb la qual cosa converteix Girona en l’epicentre de la pluralitat.

El lema s’inspira en el concepte clima, com a definidor de l’ambient teatral que el festival aporta a la ciutat de Girona des de fa vint-i-quatre edicions, i per les condicions de refugi climàtic teatral a finals d’agost que representen alguns dels espais habilitats.

En aquesta vint-i-quatrena edició, amb l’objectiu de fomentar l’intercanvi cultural i artístic, el festival ofereix una plataforma per a companyies de tot el món que volen mostrar el seu treball i compartir experiències. Al FITAG es podran veure representacions de vint companyies, entre les quals destaquen agrupacions internacionals com les de l’Alguer i altres ciutats d’Itàlia, Ucraïna, Algèria, Polònia i Tiznit (Marroc), així com companyies de la Península (València, País Basc, Madrid, Castella - la Manxa i Navarra) i companyies catalanes i gironines. Així doncs, en aquesta etapa, l’equip del FITAG d’enguany es consolida amb una edició organitzada amb més traça i experiència.

Informació de la venda d'entrades del FITAG

Entrades: 3 €

Es poden adquirir a www.fitag.cat o a la taquilla instal·lada a la glorieta de la Casa de Cultura durant els dies del Festival de les 10 a les 13 h i de les 17 fins a les 22.30 h.

Per demanar informació de les entrades us podeu dirigir al 600 47 73 22 o a entrades@fitag.cat

WEB DEL FITAG (aquí)